Direct mailing

Čo je direct mailing a prečo by ste ho mali vyskúšať?

Direct mailing je veľmi obľúbený online marketingový nástroj. V podstate ide o priamy kontakt s potenciálnym zákazníkom prostredníctvom e-mailu. Vyskúšať sa oplatí hlavne preto, že je merateľný. Po kampani dokážete presne vyčísliť, koľko ľudí e-mail otvorilo, koľko z nich kliklo na ponuku a koľko aj skutočne nakúpilo.

Priamy kontakt so zákazníkom = väčšia šanca predať

Keď človek číta váš reklamný e-mail, nie je rušený inými reklamami. Sústredí sa teda iba na váš produkt alebo službu. Zvyšuje sa tak šanca, že naozaj nakúpi. Navyše je takáto forma reklamy oveľa osobnejšia a cielenejšia ako napríklad bežný inzerát v novinách. Direct maily viete personalizovať, a tak si získať zákazníkovu priazeň a pozornosť.

Výsledky budete mať takmer okamžite

V dnešnej digitálnej dobe si ľudia kontrolujú svoje e-maily denne. Úspešnosť kampane sa preto dá vyhodnotiť už po pár dňoch od odoslania. Navyše je tento spôsob propagácie vhodný aj na akcie, ktoré sa čoskoro skončia, alebo počas sezónnych období, napr. krátko pred Vianocami či tesne pred Valentínom. Môžete tak ľahko uloviť tých zákazníkov, ktorí si nechávajú nákupy na poslednú chvíľu.

Jednoduché meranie efektivity mailingu

Ak vás niečo presvedčí, potom to budú čísla. Naša databáza obsahuje až 260 000 odberateľov a ak by váš mailing otvorilo hoci len 1 % z nich, stále ste prilákali 2600 zákazníkov. To je fantastický potenciál! Navyše, svoje šance zvyšujete tým, že v balíku máte až 3 rôzne direct mailingy. Ľahko si tak otestujete, čo na ľudí zaberá a čo má najlepšiu konverziu.

Dobre spracovaná grafika = lepšie výsledky

Vizuálne atraktívny direct mailing má štatisticky oveľa lepšie výsledky ako obyčajný klasický mail. Šaty robia človeka a obrázky zasa direct mail. Zaujmite atraktívnym dizajnom, ktorý máte u nás v cene kampane. Vedeli ste, že zrakom prijímame až 80% informácií? Prečo teda tento fakt nevyužiť?

MEGA balík = toto všetko + 3x direct mail + Google AdWords kredit za 88 €